გაკვეთილის გეგმა

გაკვეთილის მთავარი გეგმა
საქართველოს დაცული ტერიტორიები
სწავლების საფეხური
მეხუთე კლასი
მოსწავლეთა პროფილი
30 მოსწავლე
გაკვეთილის
მნიშვნელობა/აქტუალობა
ეს გაკვეთილი აქტუალურია ძალიან ფართო თვალსაზრისით.დაცული ტერიტორიების როლი ჩვენს საზოგადოებაში.მისი ბუნებრივი პირობების,რესურსების,მდებარეობის და კულტურის ცოდნა დაეხმარებათ მათ უკეთ გაიცნონ თავისი ქვეყნის ისტორია.
გაკვეთილის მიზნები და
შედეგები
გავაცნოთ დაცული ტერიტორიები საქართველოს ტერიტორიაზე და მათი მდებარეობა. დაახასიათოს მხარე თავისი ბუნებრივი რესურსების მიხედვით და იმსჯელოს მათ მნიშვნელობაზე.
წინასწარი ცოდნა
რომელი დაცული ტერიტორიები იციან,რომლებიც განლაგებულია კახეთის ტერიტორიაზე.თუ სმენიათ რაიმე მის შესახებ,თუ იციან რა დანიშნულება და დატვირთვა აქვს დაცულ ტერიტორიებს და თუ უნახავთ რომელიმე.
შეფასების საგანი და
პროცედურები
მოსწავლეები შეფასდებიან:
1.რამდენად შეძლეს სასურველი ინფორმაციის მოძიება.
2.რამდენად ჩაერთვნენ დისკუსია,კითხვა- პასუხში.
3.ვიზუალურად როგორ წარმოადგინეს ჯგუებმა პოსტერი.
4.როგორი შინაარსის იყო მათი კედლის გაზეთები.
სასწვლო მასალა და ტექნიკური რესურსები
მოსწავლეები შეფასდებიან იმის მიხედვით,თუ როგორ გაართვეს თავი მოცემულ მასალას.როგორ შეძლეს სხვა ინფორმაციების მოძიება.დამჭირდა ინტერნეტი,კომპიუტერი და პროექტორი.
გაკვეთილის მსვლელობა/საკლასო მენეჯმენტი
გონებრივი იერიშით გავიგებ რა ინფორმაციას ფლობს თითოეული ბავშვი (8წთ).
კითხვა-პასუხით ჯგუფებს შორის (12წთ).


Комментариев нет:

Отправить комментарий