გაკვეთილის მთავარი გეგმა
|
საქართველოს დაცული ტერიტორიები
|
|
სწავლების საფეხური
|
მეხუთე კლასი
|
|
მოსწავლეთა პროფილი
|
30 მოსწავლე
|
|
გაკვეთილის
მნიშვნელობა/აქტუალობა
|
ეს გაკვეთილი აქტუალურია ძალიან ფართო თვალსაზრისით.დაცული ტერიტორიების
როლი ჩვენს საზოგადოებაში.მისი ბუნებრივი პირობების,რესურსების,მდებარეობის და კულტურის
ცოდნა დაეხმარებათ მათ უკეთ გაიცნონ თავისი ქვეყნის ისტორია.
|
|
გაკვეთილის მიზნები და
შედეგები
|
გავაცნოთ დაცული ტერიტორიები საქართველოს ტერიტორიაზე და მათი მდებარეობა.
დაახასიათოს მხარე თავისი ბუნებრივი რესურსების მიხედვით და იმსჯელოს მათ მნიშვნელობაზე.
|
|
წინასწარი ცოდნა
|
რომელი დაცული ტერიტორიები იციან,რომლებიც განლაგებულია კახეთის ტერიტორიაზე.თუ
სმენიათ რაიმე მის შესახებ,თუ იციან რა დანიშნულება და დატვირთვა აქვს დაცულ ტერიტორიებს
და თუ უნახავთ რომელიმე.
|
|
შეფასების საგანი და
პროცედურები
|
მოსწავლეები შეფასდებიან:
1.რამდენად შეძლეს სასურველი ინფორმაციის მოძიება.
2.რამდენად ჩაერთვნენ დისკუსია,კითხვა- პასუხში.
3.ვიზუალურად როგორ წარმოადგინეს ჯგუებმა პოსტერი.
4.როგორი შინაარსის იყო მათი კედლის გაზეთები.
|
|
სასწვლო მასალა და ტექნიკური რესურსები
|
მოსწავლეები შეფასდებიან იმის მიხედვით,თუ როგორ გაართვეს თავი მოცემულ
მასალას.როგორ შეძლეს სხვა ინფორმაციების მოძიება.დამჭირდა ინტერნეტი,კომპიუტერი
და პროექტორი.
|
|
გაკვეთილის მსვლელობა/საკლასო მენეჯმენტი
|
გონებრივი იერიშით გავიგებ რა ინფორმაციას ფლობს თითოეული ბავშვი (8წთ).
კითხვა-პასუხით ჯგუფებს შორის (12წთ).
|
|
|
გაკვეთილის გეგმა
Подписаться на:
Сообщения (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий